Välkommen!

Förvirrad, bortgjord och bara människa, redo att skriva av mej.

fredag 27 mars 2009

Borås.

Ska snart åka till Borås, med hela familjen, på 50-års kalas.

Redan nu börjar packningspaniken komma smygande.

Hemska tanke, om vi skulle glömma nåt! Hur ska jag göra om någons tandborste inte är nedpackad? Köpa ny så klart. Lätt att göra, svårt att tänka.

Mest orolig är jag för 50 mil i bil, med alla barn.

Som tur är, så är vi två nojjiga mammor.
Min kära svägerska är lika pillrig inför resan. Skönt.

Brorsorna Holmström måste ha en viss dragning till nojjiga, pillriga och lätt hysteriska kvinnor.

Puss Petra!

2 kommentarer:

  1. Ja det är tur att vi är två som är nojiga över denna resa.. Jag har börjat skriva packlista, man är ju bra rolig. Grattis på födelsedagen.
    PUSS PÅ DIG ME

    SvaraRadera
  2. FAN. Jag har inte skrivit någon PACKLISTA, panik nu...

    Tack gumman, nu ser jag att nojjig stavas nojig. HaHaHa

    SvaraRadera