Välkommen!

Förvirrad, bortgjord och bara människa, redo att skriva av mej.

tisdag 19 maj 2009

Naturlig look

Håller på att kurerar mej. När världsmärtan sätter in har jag inget filter, tar som ni vet, på mej all världens smärta; Barn som råkar illa ut, krig, miljöhot mm mm.
Denna gången var det min bror som startade världsmärtan åt mej.
Krockade med en galning i bil när han körde sin mc, resultatet blev ett visit på IVA, och nu, kirurg avd. Mycket svårt att se sin storebror liten, i en säng med blodiga bandage och massor av slangar. Så han blev öppningen i mitt filter.

Men, lämnat Ossi på dagis idag med, och formaterar om min hjärna, ska nu bara koncentrera mej på att tycka synd om bror. Jag vet att han gillar det.

Tänkte att jag skulle köra med naturlig look här på morgonen; Inget smink eller hårprodukter. Deo har jag tyvärr, för mina medmänniskors skull.
Baksidan av det hela är, att jag hoppar till varje gång jag råkar gå förbi och titta i, en spegel..

Naturligt är bra. Men inte sååå naturligt. Måste nog fixa till en härligt naturlig look, på konstgjord väg. Ska ju handla sen, och hämta Ossian. Nån måtta får det vara, Så, nu till spegeln en halvtimme..eller två.

2 kommentarer:

  1. Inte behöver du spilla värdefull tid framför spegeln, du är snygg ändå hjärtat :) /Sandra

    SvaraRadera
  2. Tack vännen...men det tror du bara för du har sett min STYLADE naturliga look..moahahaha.

    SvaraRadera