Välkommen!

Förvirrad, bortgjord och bara människa, redo att skriva av mej.

söndag 9 september 2012

Muppgrupp

Jag ingår i en muppgrupp.

Dessvärre är jag den enda som är medveten om att vi är en grupp, jag och mina muppar.

Mina muppar är mina syskon.

Idag ska jag träffa en av dem. Den som i nuläget är den gladaste muppen och som det går bäst för. Muppen som har en kurva som nått botten men som går spikrakt upp, upp!!!

Ska bli så kul. Jag älskar just den muppen.

Med mig är det bra. Har ännu en nyare navel än sist. Korrigering är gjord av den nya naveln. Fint, tror jag. Har tjuvkikat. Lite blod, lite tejp, lite ny navel.

Alex börjat i gymnasiet. Ossi i skolan. De andra två, Sigge och Adam gnetar på i dagis repektive högstadiet. Jag är kvar. Och strutar i min muppgrupp.


                                                   Å här i Tierp är det snö, redan.
Halloj på skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar